Erős felindultságomban trélerre tetettem és haza hozattam az autót. Ismét magam álltam neki megkeresni a hibát. Az előzetes vizsgálatok alapján vettem egy műbizonylattal rendelkező injektort. A törött szelephimbát kicseréltem. A vezérlés összerakása után a várakozásaimnak megfelelően pöccre beindult a motor.
Az igazi pánik csak ezután következett. Fordulatot nem igazán veszi és füstöl.
Mindent, amihez nyúltam, újra kellett ellenőrizzek. Mértem kompressziót. Egy vacak akkuval, hideg motoron végeztem a vizsgálatot. Bőven a tűréshatáron belül, megfelelő műszaki állapotban van a motor. Mi a fene baja van?




Több szakit kérdeztem, mondanom sem kell, hogy nem kaptam értelmes javaslatot. Mígnem, egy mindenről lemondó beszélgetésben elhangzott valami, ami ígéretesnek tűnt. Méghozzá, 1, esetleg akár 2 db tűzkarika bent maradt a szétszedés során. Mivel nem én szedtem szét, utána jártam ennek az ötletnek. Láss csodát, a 2-es és 4-es hengerben valóban 2 db tűzkarika volt. Ezek eltávolítása után lássatok csodát!!